2013. április 2., kedd

Tulipános pinkeep

Már nagyon vágytam végre egy kis tavaszi hangulatra, így sógornőm szülinapi ajándékán nem sokat kellett gondolkodnom: kedvenc virágára, a tulipánra esett a választásom. A mintát a Keresztszemes Magazin egyik számából vettem, idő (és türelem...) híján elhagytam a blackwork hátteret, és csak a gyönyörű tulipánt készítettem el egy diszkrét sárga kerettel.
Mivel az ajándékozandó hölgy szereti évszak és/vagy ünnepek szerint aktuális díszbe öltöztetni a lakást, mindenképp dekorációs eszköznek szántam, némi utánaolvasás után végül pinkeep lett belőle. Azok kedvéért, akik, hozzám hasonlóan, még nem találkoztak ezzel a kifejezéssel, elárulom, hogy a pinkeep egyfajta kartonnal megerősített tűpárna-szerűség, melyet ma már szinte kizárólag csak dísztárgyként használnak. Az elkészítéséhez itt találtam fényképes útmutatót. 
Úgy próbáltam meg elkészíteni, hogy ha csak úgy neki szeretnénk támasztani valaminek, ne látsszon az akasztója. A zsinór rávarázslása, illetve az összeállítás maga hagy némi kívánnivalót maga után, de hát ez volt az első kísérlet, legközelebb már talán ügyesebb leszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése