2013. április 19., péntek

Virágos doboz(tető) - kész

Sikerült a párna mellé szánt virágos dobozt is befejeznem végre. A hímzés finiséről csak egy borzalmasan rossz minőségű, telefonnal készített képem van, így hát azt teszem ide:

Szerencsére sikerült majdnem olyan dobozt vennem a helyi kreatív boltban, amilyet elképzeltem, egyedül a zár lehetne egy kicsit szebb/komolyabb/kincsesládásabb, de ez van. Akril lakkal lekentem, a hímzést egy kis vatelinnel alábéleltem, egy kartonlapra ráfeszítettem, a szélére színbe passzoló zsinórt ragasztottam, és már mehetett is a dobozkára. Azért van még mit tanulnom, mert közel sem lett tökéletes, például sosem tudom, hogy a zsinórvégeket hogy lehet szépen összeilleszteni / eldugni (tippeket, tapasztalatokat köszönettel elfogadok :D ). Azért remélem, unokahúgom örülni fog majd neki így is --- legalább látszik, hogy saját készítésű (hehe, ezzel vigasztalom magam....)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése